Przyporządkuj wymienione poniżej jeziora do odpowiedniej grupy ze względu na ich genezę.
Niegocin, Łebsko, Uściwierz, Mamry, Gardno, Piaseczno, Jamno, Gopło

a) jeziora przybrzeżne-...........................
b) jeziora polodowcowe rynnowe-.................
c) jeziora krasowe-...................
d) jeziora polodowcowe morenowe-..................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:17:55+01:00
Jeziora przybrzeżne-Łebsko,Gardno,Jamno
jeziora polodowcowe rynnowe-Gopło
jeziora krasowe-Uściwierz,Piaseczno
jeziora polodowcowe morenowe-Niegocin,Mamry,
2 4 2
2010-03-26T19:18:15+01:00
Przyporządkuj wymienione poniżej jeziora do odpowiedniej grupy ze względu na ich genezę.
Niegocin, Łebsko, Uściwierz, Mamry, Gardno, Piaseczno, Jamno, Gopło
jeziora przybrzeżne-Łebsko,Gardno,Jamno'
jeziora polodowcowe rynnowe-Gopło
jeziora krasowe-Uściwierz,Piaseczno
jeziora polodowcowe morenowe-Niegocin,Mamry,
1 5 1
2010-03-26T19:19:41+01:00
A) jeziora przybrzeżne-Łebsko,Gardno, Jamno
b) jeziora polodowcowe rynnowe- Gopło, Piaseczno
c) jeziora krasowe-Uściwierz,
d) jeziora polodowcowe morenowe-Niegocin,Mamry
1 5 1