Odpowiedzi

2010-03-26T19:18:39+01:00
Możesz spróbować wpisać w gogle w cudzysłowiu np święty ronald i jesli cos sie znajdzie to znaczy ze jest:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T19:24:10+01:00
To jest zagraniczna stronka z imionami swietych..... od A do Z ......

http://www.saints-prenoms.org/affiche-prenoms.php?lettre=K

zapomnialam dopowiedziec, ze jest to francuska stronka i zeby zobaczyc wszystkie imiona sw. naciskaj na slowo" Prénoms" = imiona... ukaza sie Ci na wszyskie literki alfabetu .