Sześciu przyjaciół wyjeżdża na wakacje, każdy innym środkiem transportu. Pod każdym środkiem transportu wpisz imię , kraj docelowy, datę wyjazdu.(narysowany jest autokar, jacht, helikopter, samochód, samolot, statek).

Wiemy że:

-Piotr i łukasz wybrali drogę morską, Krzysztof i Andrzej powietrzną.

-Autokar jedzie do Niemiec, ale nie w lipcu.

-Łukasz wyjeżdża na 2 tygodnie przed Karolem.

-Gdy samolot startuje 12 czerwca, Andrzej jest już po wakacjach.

- Z powodu silnego sztormu Piotr dociera do Norwegii dopiero 6 lipca.

-Podróż samochodem do Włoch oraz rejs jachtem odbywają się w lipcu.

-Wyjazd do Anglii ma miejsce po powrocie Krzysztofa, który nie jedzie do Francji.



6 przyjaciół 6 państw 6 dat wyjazdu

Andrzej Francja 15 maja

Michał Anglia 12 czerwca

Karol Islandia 2 lipca

Piotr Norwegia 9 lipca

Łukasz Niemcy 4 sierpnia

Krzysztof Włochy 18 sierpnia

2

Odpowiedzi

2010-03-26T19:21:11+01:00
Andrzej ,Francja ,15 maja
Michał ,Anglia, 12 czerwca
Karol ,Islandia ,2 lipca
Piotr ,Norwegia ,9 lipca
Łukasz ,Niemcy,4 sierpnia
Krzysztof ,Włochy ,18 sierpnia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:43:07+01:00
Łukasz/4 sierpnia/ statek /Anglia
Karol/18 sierpnia/autokar/Niemcy
Krzysztof/12 czerwca/ samolot/ Islandia
Andrzej/15 maja/ helikopter/ Francja
Piotr/2 lipca/ jacht/ Norwegia
Michał/9 lipca/samochód/ Włochy

Raczej dobrze.

Pozdrawiam ;)