1) Jak inaczej nazywana jest Wielkanoc?
Święto Zmartwychwstania
Pascha
Odp 1 i 2

2) Obrzęd święcenia żywności w Wielką Sobotę sięga wieku?
VI
VII
VIII

3) Co poprzedza śniadanie w Niedzielę Wielkanocną?
Dzielenie się opłatkiem
Dzielenie się poświęconym jajkiem
Dzielenie się kiełbasą

4) Poniedziałek Wielkanocny zwany jest również?
Polewanką
Lanym Poniedziałkiem
Odp 1 i 2

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:26:55+01:00
Święto zmartwuchstania
dzielenie się jajkiem
lanym poniedziałkiem
2 5 2
2010-03-26T19:30:54+01:00
1) swieto zmartwychwstania
2) VII
3) dzielenie sie jajkiem
4) lany poniedzialek
4 4 4
2010-03-26T19:49:12+01:00
1) Święto Zmartwychwstania i Pascha także
2) VII
3) Dzielenie się poświęconym jajkiem
4) Lanym Poniedziałkiem i w niektórych rejonach Polewanką
1 5 1