Odpowiedzi

2010-03-26T19:31:13+01:00
Księga dżungli..bardzo podobał mi się ten film. Był taki wzruszjący, poprostu łezka mi się w oku zakręciła.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T19:31:49+01:00
[przeżycia są niesamowite razem z koleżankami dobrze zrobiłyśmy zgłaszając się na spektakl. W tym filmie zobaczyłam jakie jest życie w dżungli
2 1 2
2010-03-26T19:32:33+01:00
Film pt. "Księga dżungli" bardzo mi się podobał. Uważam, że sposób przedstawienia, charakter, bohaterzy i muzyka pięknie komponowała się ze sobą, co tworzyło piękny efekt. Cała historia mnie zafascynowała, przez co z zaciekawieniem oglądałem ten film. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze nie raz spotkać się z "Księgą dżungli", a na pewno będę go polecał innym.
3 4 3