Odpowiedzi

2009-10-29T20:25:49+01:00
Bo każdy głupi chce te pieniadze mieć wiec służy mądremu
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:27:26+01:00
"Pieniędzmi mądry władnie, głupi im służy".
rozumiem jako że pieniądzmi szastają tylko ci którzy są bogaci a biedniejsi ludzie ostrzegają ich aby tego nie robili bo to się może zmienić. mniej więcej......
7 3 7
2009-10-29T20:44:09+01:00
To przyslowie znaczy ze mądry jest bogaty, poniewaz sie uczył i ma wysokie wykształcenie, a ten sluzacy ze sie nie uczyl nie ma takich wygod
25 1 25