Odpowiedzi

2010-03-26T19:32:48+01:00
Boże, pobłogosław osobę , która mnie skrzywdziła. Wybaczam jej i proszę i byś ty jej wybaczył. Niech duch święty czuwa przy niej w dzień i w nocy i niech będzie szczęśliwa/wy.
Amen.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:35:35+01:00
Boże, który nade mną czuwasz,
proszę wybacz mojej koleżance,
bo nie wie co czyni,
myślę, że nie zdaje sobie sprawy z tego,
jaką wyrządza mi krzywdę,
a również jaką przykrość mi sprawia.
Ponieważ nie czuję do niej urazy,
pomimo mojego smutku,
proszę Cię, abyś zaopiekował się nią,
i sprowadził na ścieżkę dobra,
i abyśmy się pogodziły,
ponieważ ją bardzo lubię,
o najukochańszy Ojcze,
czuwaj nad nami.
13 4 13