Odpowiedzi

2010-03-26T19:37:04+01:00
9:2=8r.1
9-1=8
8:2=4
odp.Marysia musi wyciągnąć 4 pary kolczyków.
1 1 1
2010-03-26T19:37:18+01:00
Musi wyciągnąć 11 kolczyków, ponieważ wtedy będzie miała 2 kolczyki powyżej połowy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:37:42+01:00
Musi wyciągnąć 10 kolczyków
bo jest 9 par jesli wyjmie 9 kolczyków to bedzie mozliwe ze bedzie miala wszystkie rozne a 10 musi byc do pary