Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T19:37:14+01:00
Zagłębie Ruhry położone jest nad rzeką Ruhrą oraz w pobliżu rzeki Ren.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:37:54+01:00
Położenie: nad rzeką Ruhrą, w pobliżu rzeki Ren. Jest tam takze mała rzeka Emscher oraz Lippe.
Jeśli pomogłem to daj NAJ :)
50 3 50
2010-03-26T19:38:23+01:00
Położone jest nad rzeką Ruhrą a także w pobliżu rzeki Ren.
13 3 13