Odpowiedzi

2010-03-26T19:42:48+01:00
-Jezusie czy to ty naprawdę jesteś synem Bożym
_ Tak. Zgadza się
-Czy mugłbyś przyjść do mojej chorej córki która umiera. Bardzo cię proszę
- oczywiście że przyjdę. Po to tutaj jestem aby zbawić świat i leczuć ludzi. Zaprowadz mnie do niej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:47:53+01:00
Co pan czuł widząc Pana Jezusa
czułem wielka radość
jak pan się dowiedział o tym że Jezus przybędzie do Jerozolimy
dowiedziałem się o tym od kupców jadących w tą stronę
czy był pan sam bez przyjaciół witając Jezusa
witałem go z całą rodzina
czy wierzy Pan w Jezusa
Tak ,cała moja rodzina w niego wierzy
2010-03-26T20:00:24+01:00
- Witaj panie Jezusie jak możemy cie ugościć ?
- Nie chce od was nic jestem tutaj aby wam pomoc, i nie chce abyście mi to wynagradzali .
- Oczywiście Panie, zrobię tak jak mówisz.