Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:44:12+01:00
ZAKOPANE to najwiekszy w Polsce ośrodek turystyki i sportów zimowych, położone u stóp TATR- największego w KARPATACH masywu górskiego.

W ostatnim stuleciu walory klimatyczne i krajobrazowe zdecydowaly o przeksztalceniu wioski pod GIEWONTEM w znaną miejscowość uzdrowiskową.


czyli jest zwiedzanie wysokie gory giewont inne powietrze a jest duzo w google zobacz
1 2 1
2010-03-26T19:47:43+01:00
W Zakopanem są piękne stoki narciarskie.Można zjeżdżać po idealnie przygotowanych trasach.Wiele dobrych narciarzy na pewno zaczynało w Zakopanem.Można spędzić piękne chwile zjeżdżając ze stoków.
Jest to piękne miasto.W Zakopanem można zjeść prawdziwe oscypki.Wynająć chatę u górali i przespać sie w góralskim łożu.Można poznać lepiej góralów.
3 3 3