Odpowiedzi

2010-03-26T19:51:51+01:00
Plaża -beach
mewy - seagulls
słońce-sun
opalenizna - suntan
kostium kąpielowy-swimming costume
filtr do opalania - filter to tanning
piasek - sand
zabawki dopisaku - toys to sand

więcej wyślee na priV ;D
1 4 1
2010-03-26T19:54:20+01:00
Woda - water
plaża - beach
piasek - sand
burza - storm
skala Beauforta - Beaufort scale
bursztyn - amber
muszla - shel
turyści - tourist
rafa koralowa - cay
ryby - fish
legendy - legend
wieloryby - whales
mewy - gulls
kąpiel - bath
pływanie - swimming
ratownik - lifesaver

Sądzę że wystarczy ;)))
Jeśli pomogłem to daj NAJ ;)l
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:04:48+01:00
Wypoczynek- rest
słońce- sun
wakacje- holiday
muszle- shells
opalenizna- tan
pływanie\kąpiel- swimming
plaża- beach
wydmy- dunes
ciepło- warmth
statek- ship
sztormy- storms
klif- cliff
mewy- gulls
zwierzęta wodne- aquatic animals
koralowce- corals
woda- water
fala- wave
piasek- sand
Łódź- boat
turyści- tourists
ratownik- lifesaver
bursztyn- amber


Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na NAJ ;-**