Odpowiedzi

2010-03-26T19:49:45+01:00
9,5m2:3,8m=2,5m-długość kuchni
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:52:19+01:00
Dane:
pole-9,5m²
szerokość-3,8m
długość-?
pole=długość*szerokość
długość=pole:szerokość

9,5m²:3,8m=2,5m

Spr.
2,5m*3,8m=9,5m²

Odp. Ta kuchnia ma 2,5 metra długości.
13 4 13
2010-03-26T19:53:52+01:00
9,5m² : 3,8m² = 2,5m² - długość

P =3,8 × 2,5
P = 9,5 m²

Odp.:Długość kuchni wynosi 2,5m².





myślę że dobrze ;p
3 4 3