Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:54:41+01:00
Gdy wyjeżdżam do rodziny , do przyjaciół i znajomych.
Czuję, że szczęśliwy jestem i do domu wracać nie chcę.
Lecz to wszytko szybko się zmienia.
Już po chwili tęsknię za domem.
Bo jak mówi nam przysłowie.
Wszędzie dobrze, lecz w domu najlepiej.
I każdy Wam to powie.



---------------------------------

Też miałam napisać wiersz na ten temat . Napisałam ten dostałam 5.;D
2010-03-26T20:03:34+01:00
Te słowa oznaczają że gdzy wyjeżdzasz tęsknisz za rodzinnym domem za rodziną a gdy wracasz czujesz się o wiele lepiej


tak naprawde to znaczy że w domu sie czujesz najlepiej nigdzie nidziej nie jest ci tak dobrze jak w rodzinnym domie
2010-03-26T20:12:42+01:00
Będąc u cioci , w górach lub nad morzem ,
będąc w lesie lub na dworze ,
zapominałem o swojej rodzinie ,
liczyła się tylko zabawa póki żyję .

Klika lat z rzędu cieszył mnie mój los ,
a gdy rodzice umarli ,
złamałem sobie nos .

Nieszczęście mnie spotkało ,
wszystko pogorszyło się ,
myślałem , że będzie mało ,
i dlatego wróciłem wnet .

A w domu jak na złość !
Cukierki , lody , słodyczy moc ,
dlaczego wcześniej nie wracałem ?
Chyba za dużo zabawek miałem ,
jednak : wszędzie dobrze , ale w domu najlepiej .

hmm . sama wymyślałam na szybko .
pozdroo : - **