Odpowiedzi

2010-03-26T20:03:12+01:00
To znaczy, że obydwie są to liczby dodatnie, których sumą jest 3
2010-03-26T20:06:06+01:00
Wartość bezwzględna z liczby jest zawsze większa od zera
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:11:38+01:00
Wartość z liczby (dowolna liczba) jest dodatnia lub równa zero.

np: |-4|=4 , |7|=7

wartość bezwzględna liczby to jej odległość od zera na osi X.


|x| + |y| = 3

|x + y| = 3

muszą to być dwie liczby dodatnie czyli tutaj wychodzi:

|x| + |y| = 3
|2| + |1| = 3
2 + 1= 3

inne własności

x ≥ 0 , √x² = |x|
4 2 4