Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:09:29+01:00
# ładnie wykształcone kryształy są cenione i poszukiwane przez kolekcjonerów (największe osiągają wielkość kilku metrów),
# jest powszechnie stosowany w budownictwie m in. jako materiał wiążący (spoiwo mineralne),
# używany jako surowiec rzeźbiarski,
# w modelarstwie,
# w stomatologii i chirurgii,
# w sztukaterii,
# jako alabaster stosowany jest do produkcji elementów dekoracyjnych.
32 4 32
2010-03-26T20:10:08+01:00
Hej :D
zastosowanie :
przemysł chemiczny,
produkcja cementu i gips :)
pozdr:)


13 3 13