Bardzo proszę o przetłumaczenie na j.niemiecki

1.Przeszkadza mi w moich przyjaciołach, że...
2.Nie podoba mi się w moich przyjaciołach, że...
3.Denerwuje mnie w moich przyjaciołach, że...
4.Cenię w mojej przyjaciółce, że ona...
5.Przywiązuję duża wagę do...
6.Nie lubię kiedy...
7.Podoba mi się gdy...
8.Lubię, gdy...
9.Jest mi nieswojo.
10. Nienawidzę, kidy ktoś...
11. Nie podoba mi się, gdy ktoś często ma zły humor.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:13:28+01:00
1. er stört mich bei meinen Freunden, dass...
2. kein er gefällt mir in meinen Freunden, dass...
3. er irritiert mich in meinen Freunden, dass...
4. ich schätze an meiner Freundin, dass sie...
5. ich lege einen großen Wert zu...
6. ich mag nicht doch...
7. er gefällt mir wenn...
8. ich mag, wenn...
9. er ist mir unbehaglich.
10. ich hasse, doch jemand...
11. kein er gefällt mir, wenn jemand den bösen Humor oftmals hat

mam nadziję, że pomogłaaam ;*
staraałam się ;]
2010-03-26T20:13:53+01:00
1. er stört mich bei meinen Freunden, dass...
2. kein er gefällt mir in meinen Freunden, dass...
3. er irritiert mich in meinen Freunden, dass...
4. ich schätze an meiner Freundin, dass sie...
5. ich lege einen großen Wert zu...
6. ich mag nicht doch...
7. er gefällt mir wenn...
8. ich mag, wenn...
9. er ist mir unbehaglich.
10. ich hasse, doch jemand...
11. kein er gefällt mir, wenn jemand den bösen Humor oftmals hat