Odpowiedzi

2010-03-26T20:34:16+01:00
Moja Miejscowość

Moja miejcowość nazywa się..................... .
Jest tu kilka pięknych miejsc{opisz jakie chcesz}

Moja miejscowość mi sie podoba ponieważ{wypisz dla czego}




Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:38:05+01:00
Moje rodzinne miasto Nowe Niestępowo ma swoją legendę.
Powstało dawno temu, gdy to dwaj bracia Korneliusz i Izydor wędrowali przez różne miasta, miasteczka i wsie.
Natrafili na piękne miejsce, gdzie dookoła widniał przepiękny krajobraz.
Pokochali to miejsce i postanowili, że nie będą już dłużej wędrować, tylko w tym miejscu, pośród lasów i gór widniejących w oddali zbudują miasto.
Początkowo budowa miasteczka szła bardzo powoli.
W późniejszym czasie kolejne osoby budowały w nim swoje domy i zakładały rodziny.
Tak też miasto się rozrosło i zostało nazwane Nowe Niestępowo.
Bardzo lubię to miejsce tak jak kochali te bracia Korneliusz i Izydor.
2 5 2