Odpowiedzi

2010-03-26T20:14:51+01:00
Zad.1
M. szkoły
D. szkół
C. szkołom
B. szkoły
N. ze szkołami
Msc. o szkołach
W. o szkoły!
2010-03-26T20:16:07+01:00
M.szkoły
D.szkól.
C.szkołom
B.szkoły
N.ze szkołami
Msc.O szkołach
W o szkoły!

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:27:20+01:00
Mianownik : szkoły
Dopełniacz : szkół
Celownik : szkołom
Biernik : szkoły
Narzędnik : ze szkołami
Miejscownik : o szkołach
Wołacz : szkoły!

świeci - 3 os . liczby poj . tryb orzekający
opowiedz - 2 os . liczby poj . tryb rozkazujący
poszlibyśmy - 1 os . liczby mn . tryb przypuszczający
lubimy - 1 os . liczby mn . tryb orzekający
przyglądają się - 3 os . liczby mn . tryb orzekający
znajdzcie - 2 os . liczby mn . tryb rozkazujący
budują - 3 os . liczby mn . tryb orzekający .

pozdro : *