Nie tylko w małym księciu odnajdujemy bohaterów, którzy są dla siebie przyjaciółmi. jakich innych bohaterów literackich łączyła taka więź?podaj przykłady na podstawie dwu rożnych utworów.uzasadnij słuszność wyboru.
tytuł............................
autor............................
bohaterowie.....................
uzasadnienie.........................................

tytuł............................
autor............................
bohaterowie.....................
uzasadnienie.........................................

proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

2010-03-26T20:19:57+01:00
Kubuś Puchatek.
- autor nie wiem
bohaterowie: Kubuś, prosiaczek, tygrysek, kłapouchy
uzasadnienie: zawsze sobie pomagają, wszystkim się dzielą nigdy nie dochodzi do prawdziwych kłótni :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:21:47+01:00
Tytuł: " w pustyni i w puszczy"
Autor: Henryk Sienkiewicz
Bohaterowie: główni Staś i Nel
Uzasadnienie:Moim zdaniem Staś i Nel byli dla siebie wspaniałymi przyjaciółmi, których wiele niepowodzeń zbliżyło do siebie. W tej interesującej powieśći został przedstawiony motyw prawdziwej przyjaźni.
4 5 4
2010-03-26T20:22:22+01:00
"Ania z Zielonego wzgórza"
Lucy Montgomerry
boh: Anna Shirley, MAteusz Cuthbert,Małgorzata linde, Diana Barry, Gilbert Blythe
uz: Ania przyjaźni się z Dianną. Początkowo mama Diany zabrania się spotykać z Anią. Końcowo jednak przekonuje się na własnej skórze jaka jest naprawde. Przyjaźń dziewczynek jest ponadczasowa.
2 5 2