Zad1.podkreśl wszystkie przymiotniki i określ ich formy gramatyczne(przypadek i liczbę):
gęste zarośla tworzą zieloną ścianę przez którą trudno się przedostać
zad2.wypisz przysłówki:
bardzo lubię czytać baśnie.Ddzięki nim wspaniale wypoczywam w baśniach szczególnie podobają mi się postacie fantystyczne

2

Odpowiedzi

2010-03-26T20:21:06+01:00
Zad.2
Bardzo , wspaniale , szczególnie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:23:35+01:00
Gęste-MIANOWNIK LICZBA MNOGA
zieloną -NARZĘDNIK LICZBA POJEDYNCZA

ZAD.2
BARDZO,WSPANIALE,SZCZEGÓLNIE
PROSZĘ:)
1 1 1