Odpowiedzi

2010-03-26T20:21:32+01:00
Potrzeba mnieć określony wiek, być nie karanym,mieć własny wkład pieniężny jak i własnej pracy mieć określone pryjorytety
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:22:09+01:00
Aby założyć partię, należy Przewodniczącemu Komisji Wyborczej przedłożyć następujące dokumenty:
Wniosek o założenie partii oraz:
Nazwiska członków zarządu wraz z pełnioną przez nich funkcją w partii
Statut
Program
Dowód zebrania potrzebnej liczby podpisów pod poparciem
1 5 1
2010-03-26T20:26:11+01:00
Obywatel polski ,,pełnoletni,lista podpisów najmniej 1000 glosow,nazwa logo skrot partii,nie moze program zawierac poglądów rasistowskich ,komunistycznych,przemoc,terror,
1 1 1