Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:24:38+01:00
Spośród- przyimek (złożony)
wszystkich- przymiotnik
budowli- rzeczownik
z- przyimek
daleka-rzeczownik (chyba)
bardzo- przysłówek
wyróżnia- czasownik
negotycki- przymiotnik
kościół- rzeczownik
wysoką- przymiotnik
strzelistą- przymiotnik
wieżą- rzeczownik


Liczę na naj xD

P.S. niżej pisze że "spośród" to jest przysłówek itp. A to jest przyimek złożony na 100%. :P
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T20:24:48+01:00
Spośród-rzecz.
wszystkich-przymiotnik
budowli-rzecz.
z(spójnik lub przyimek)
daleka-przysłówek
bardzo-przymiotnik
się-(chyba przyimek)
wyróżnia-czas.
negotycki-przymiotnik
kościół-rzecz.
wysoką-przymiotnik
strzelistą-przymiotnik
wieżą-rzecz.
2010-03-26T20:27:48+01:00
Spośród-przysłówek
wszystkich-przymiotnik
budowli-rzeczownik
z daleka- wyrażenie przyimkowe
bardzo-przysłówek
się wyróżnia-czasownik
negotycki-przymiotnik
kościół-rzeczownik
wysoką-przymiotnik
strzelistą-przymiotnik
wieżą-rzeczownik

Ja mam tylko dobrze mama mi sprawdziła.