WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE: Maria i Marek wybierają się na wycieczke. do plecaka wkladają a kg chleba, (a-0.6) kg kiełbasy, 0.2a kg czekolady, (a+0.5) kg owoców i 2a l wody mineralnej. oprócz tego do plecaka wkładają dwa parasole o lacznej masie 1.5a kg oraz aparot foto. wazący 0.3a kg. pusty plecak waży 0.8a kg. ile kg marek bedze niósł na poczatku wycieczki, a ile na końcu, po zjedzeniu i wypiciu wszystkiego? wykonaj obliczenia dla: A) a=1 B)a=1.3 SZYBKA ODP!!!! SZYBKO PRZYZNAJE NAJLEPSZA PRACE!!! w odp. prosze wszystko po kolei opisac co się robi!! ;) powodzenia!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:58:02+01:00
A)
Przed
a=1
chleb= 1 kg
kiełbasa = 1-0.6 kg = 0.4
czekolada = 0.2*1 = 0.2
owoce = 1 + 0,5 = 1.5
woda=2
parasole = 1.5kg
Aparat = 0,3 kg
PUSTY PLECAK = 0.8 kg
1+0.4+0.2+1.5+2+1.5+0,3+0.8 = 7,7 kg

PO:

0.8+1.5=2.3

Odp+Na początku wycieczki będzie niósł 7,7kg,a po wycieczce 2.3 kg.

b)
a=1.3
chleb= 1.3 kg
kiełbasa = 1.3-0.6 kg = 0.7
czekolada = 0.2*1.3=0,26
owoce = 1.3 + 0,5 = 1.8
woda=2
parasole = 1.5kg
Aparat = 0,3 kg
PUSTY PLECAK = 0.8 kg

1.3 + 0,7 + 0,26 +1,8 + 2 + 1,5 + 0,3 + 0,8 =8.66 kg

odp: Przed wycieczka bedzie niósł 8.66 kg , a po wycieczce 2.3 kg ;)

Licze na naj :) jak sa watpliwosci to gg 13159149
2010-03-26T21:02:03+01:00
Początek wycieczki
a=1
a+(a-0,6)+0,2a+(a+0,5)+2a+1,5a+0,3a+0,8a=1+(1-0,6)+0,2*1+(1+0,5)+2*1+1,5*1+0,3*1+0,8*1=1+0,4+0,2+1,5+2+1,5+0,3+0,8 = 7,7 kg

a=1,3
1,3+(1,3-0,6)+0,2*1,3+(1,3+0,5)+2*1,3+1,5*1,3+0,3*1,3+0,8*1,3=
1,3+0,7+0,26+1,8+2,6+1,95+0,39+1,04=10,04kg

Koniec wycieczki
a=1
1,5*1+0,8*1+0,3*1=1,5+0,8+0,3=2,6kg

a=1,3
1,5*1,3+0,8*1,3+0,3*1,3=1,95+1,04+0,39=3,38kg
2010-03-26T21:06:00+01:00
NA POCZĄTKU
A)a=1
a+(a-0,6)+0,2a+(a+0,5)+2a+1,5a+0,3a+0,8a

1+(1-0,6)+0,2*1+(1+0,5)+2*1+1,5*1+0,3*1+0,8*1=
1+0,4+0,2+1,5+2+1,5+0,3+0,8=7,7kg


NA KOŃCU
A)a=1
1,5a+0,3a+0,8a

1,5*1+0,3*1+0,8*1=1,5+0,3+0,8=2,6kg


NA POCZĄTKU
B)a=1,3
a+(a-0,6)+0,2a+(a+0,5)+2a+1,5a+0,3a+0,8a

1,3+(1,3-0,6)+0,2*1,3+(1,3+0,5)+2*1,3+1,5*1,3+0,3*1,3+0,8*1,3=
1,3+0,7+0,26+1,8+2,6+1,95+0,39+1,04=10,04kg

NA KOŃCU
B)a=1,3
1,5a+0,3a+0,8a

1,5*1,3+0,3*1,3+0,8*1,3=1,95+0,39+1,04=3,38kg

W razie jakiś niejasności pisz na prywatnej:)