Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T20:58:10+01:00
Dzięki przyjaźni człowiek nie czuje się sam, wie, że ma w kimś oparcie.
Bez przyjaźni życie człowieka jest szare, mało warte.
Człowiek bez przyjaźni jest jak roślina bez wody...Nie ma do kogo się odezwać, zwierzyć.
12 3 12
2010-03-26T20:59:31+01:00
Przyjaźń jest najcenniejszą rzeczą w naszym życiu bo nie można żyć bez przyjaźni lub miłości. Są to wazne rzeczy dla każdego człowieka.
Przyjaźń jest najcenniejszą rzeczą w naszym życiu, ponieważ gdyby nie było przyjaźni na swiecie to wszędzie panowałaby niezgoda, toczyły by sie walki, wojny. Na swiecie nie dało by sie żyć
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T20:59:54+01:00
:PRZYJAŹŃ JEST NAJCENNIEJSZĄ RZECZĄ W NASZYM ŻYCIU.
argument 1
- spotkanie z różami w ogrodzie pełnym tych kwiatów
Mały Książę zrozumiał że jego róża jest jedyna na świecie choć rośnie ich tysiące do niej podobnych.
Przyjaźń jest najcenniejszą rzeczą w naszym życiu bo nie można żyć bez przyjaźni lub miłości.

-spotkanie z lisem .Mały książę poznaje lisa ,który na początku był nieufny lecz potem zaczął się oswajać z nim i zaczęli się przyjaźnić . Lecz gdy Mały Książę musiał odejść lisowi było z tym ciężko . ,, Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu"
15 3 15