Zapisz formy celownika w .m
kłótliwy kolega-...........................
wybitny pisarz-......................
rozmowny sąsiad-.....................
uczciwy sprzedawca -......................
mądry naukowiec- ........................
zdolny uczen-.....................
chory pacjent-..........................

3

Odpowiedzi

2010-03-26T20:55:36+01:00
Kłótliwy kolega- Kłótliwemu koledze
wybitny pisarz- wybitnemu pisarzowi
rozmowny sąsiad- rozmownemu sąsiadowi
uczciwy sprzedawca - uczciwemu sprzedawcy
mądry naukowiec- mądremu naukowcowi
zdolny uczen- zdolnemu uczniowi
chory pacjent- choremu pacjentowi
1 5 1
2010-03-26T20:55:56+01:00
-kłótliwemu koledze
-wybitnemu pisarzowi
-rozmownemu sąsiadowi
-uczciwemu sprzedawcy
-mądremu naukowcowi
-zdolnemu uczniowi
-choremu pacjentowi

:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:08:47+01:00
Kłótliwemu koledze
wybitnemu pisarzowi
rozmownemu sąsiadowi
uczciwemu sprzedawcy
mądremu naukowcowi
zdolnemu uczniowi
choremu pacjentowi