Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:23:18+01:00
X² + y² = 7xy
(x+y)²-2xy=7xy
(x+y)²=9xy
x+y=3√(xy)

log (x+y):3 = log (3√(xy):3)=log √(xy)=log₁₀₀xy=(log xy)/log 100=(log xy):2=(logx + logy):2
2 4 2
2010-03-26T21:24:32+01:00
X² + y² = 7xy | +2xy
x² + 2xy + y² = 9xy
(x+y)² = 9xy | √
x+y = 3√(xy) | :3
(x+y):3 = √(xy) | log
log((x+y):3) = log√(xy)
log√(xy) = ½log(xy)
½log(xy) = ½(log x + log y)
log((x+y):3) = ½(log x + log y)
2 4 2