Odpowiedzi

2010-03-26T21:10:23+01:00
3x+¹/₇=2x
¹/₇=-x
x=-¹/₇

4x-5=3x-1
x-5=-1
x=4

4+2x=2+x
4+x=2
x=-2

1¾+x=3¼
x=1½
2010-03-26T21:11:01+01:00
3x+¹/₇=2x
3x-2x=-1/7
x=-1/7

4x-5=3x-1
4x-3x=-1+5
x=4

4+2x=2+x
2x-x=2-4
x=-2

1¾+x=3¼
x=2i5/4-1i3/4
x=1i2/4
x=1i1/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:12:21+01:00
A)3x+¹/₇=2x
¹/₇ = 2x -3x
¹/₇ = -1x / (-1)
x = - ¹/₇
b) 4x-5=3x-1
4x - 3x = -1 +5
x = 4
c)4+2x=2+x
2x - x = 2 - 4
x = -2
d)1¾+x=3¼
x = 3¼ - 1¾
x = 1,5