Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:16:54+01:00
Drogi Prezydencie Miasta (tu wpisz swoje miasto) !
Piszę, ponieważ szkoły nie mają środków finansowych na wiele rzeczy, co rzuca się w oczy na każdym kroku. Często w ubikacjach brakuje mydła, gdy ktoś rozbije okno w szatni nie mamy z czego zapłacić za nowe. Szkoły nie są wyposażone multimedialnie, a multimedia bardzo ułatwiają naukę. Najbiedniejszych uczniów nie da się wspierać finansowo np. przy wyjazdach na zielone lub białe szkoły. Sale są nieodmalowane, ławki i krzesła noszą ślady zbyt długiego użycia. Czy tak ma wyglądać bezpieczna, kameralna szkoła? Prosimy o wsparcie szkół w naszym mieście. Na pewno podniesie się zadowolenie uczniów jak i nauczycieli.
Z poważaniem (podpis)
2010-03-26T21:20:08+01:00

Drogi prezydencie!!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zwiększenie nakładów finansowych, na szkołę Nr. 3 w Gdańsku.(wpisz swoje miasto to jest tylko przykład)Zwracamy się z taką prośbą ponieważ brakuje nam funduszy na sprzęt sportowy, sprzęt multimedialny itp. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.
Z Poważaniem Rada Pedagogiczna szkoły.