Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:27:09+01:00
I Śniadanie
Produkt Ilość Zawartość Kalorii
Herbata 1 szklanka 0
Cukier 1 płaska łyżeczka 40
Chleb razowy 2 kromki 178
Szynka z indyka 2 plasterki 49
Ketchup 16 g 17
Rogal 1 szt. 150
Konfitura truskawkowa 18g 31
Jabłko 1 szt. 75
Razem około 540 kcal

II Śniadanie
Produkt Ilość Zawartość Kalorii
Jogurt owocowy 1 op. (150g) 154
Herbatniki 1 op. (100g) 440
Razem około 594 kcal

Obiad
Produkt Ilość Zawartość Kalorii
Pomidorowa z ryżem 1 talerz (250ml) 137
Ziemniaki pieczone w mundurkach 2 szt. (320g) 246
Gotowane udko kurczaka 1 szt. (100g) 145
Surówka warzywna 1 porcja (100g) 70
Nektar bananowy 1 szkl. (250ml) 198
Szarlotka 1 porcja (120g) 309
Razem około 1105 kcal

Kolacja
Produkt Ilość Zawartość Kalorii
Nektar wiśniowy 1 szkl. (250ml) 128
Chleb pszenny 2 kromki (100g) 256
Serek almette 4 łyżeczki (40g) 160
Pomarańcza 1 szt. (160g) 60
Razem około 604 kcal


Cały dzień – około 2843 kcal

Zapotrzebowanie na kalorie dziewczyn w wieku 13 – 15 lat wynosi 2800 kcal.
gdzie jes podwieczorek
gdzie jest podwieczorek
2010-03-26T21:28:46+01:00
Breakfast:
the corn flakes
lunch:
a chicken and the potatos
dessert:
a ice craem
supper:
the sandwiches

2010-03-26T21:49:30+01:00
Śniadanie:
Płatki z mlekiem
Drugie śniadanie:
Kanapka z gorącą c herbatą
Obiad:
Ryba z ziemniakami i surówką
Deser:
Jogurt np. truskawkowy
Kolacja:
Kanapki z serem szynką i sałatą i do tego herbata.