Odpowiedzi

2010-03-26T21:24:19+01:00
Można prowadzić taki dialog.
można porozumiewać się w sposób migowy oraz obrazkowy.
53 3 53
2010-03-26T21:25:20+01:00
Dialog bez słów jest mozliwy. Można go prowadzić np. na migi (językiem migowym) Lub za pomocą obrazków :)
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:34:56+01:00
Poza rysunkami, obrazkami i językiem migowym dla głuchoniemych jest jeszcze Komunikacja Niewerbalna - czyli posługiwanie się gestami, mimiką, ustaloną bądż zrozumiałą dla odbiorcy (np. uśmiech, skinienie głową).

A jeśli chodzi o zadanie z religii to może Modlitwa .
75 4 75