Odpowiedzi

2009-10-29T20:46:10+01:00
1.Moja klasa jest bardzo zdolna i lubi sie uczyć
2.w klasie mamy dobrych ucznow ale jest tez kilka rozrabiakow.
3.Pani od biologi nie lubi gdy przeszkadzamy i zawsze robi nam karne kartkowki.
4.Na lekcjach w-f biegamy lub gramy w pilke nozna.
5. W klasie mamy wiecej dziewczyn, z tego powodu ciesza sie chlopcy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T20:52:18+01:00
1. Nauczycielka jest na nas zła, gdy rozmawiamy i hałasujemy na lekcjach.
2. Wszyscy moi koledzy z klasy mają konto na portalu nasza-klasa, które stało się ostatnio bardzo popularne.
3. Na poprzedniej wycieczce moja klasa zachowywała się niedobrze, więc żaden nauczyciel nie będzie chciał z nami nigdzie pojechać.
4. Dziewczyny z mojej klasy wpadły na świetny pomysł co mogłyby kupić chłopakom na mikołajki.
5. Moja klasa ostatnio pisała trudny sprawdzian z matematyki który zakończył się samymi dobrymi ocenami.
2009-10-29T22:53:41+01:00
1. Moja klasa dużo hałasuje, ale dobrze się uczy.
2. Chłopcy z naszej klasy często jeżdżą na zawody sportowe i zajmują wysokie miejsca.
3. Uczniowie naszej klasy świetnie uczą się z matematyki, angielskiego i przyrody, dzięki czemu chodzimy na czasem nawet państwowe konkursy.
4. Panie nie lubią gdy hałasujemy i mówią, że gorzej się wtedy uczymy.
5. Nasza klasa często dostaje kartkówki, które wydają się być bardzo trudne, ale dostajemy z nich dobre oceny.