Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T21:40:30+01:00
Robiłabym wszystko żeby nakłaniać ludzi do stosowania antykoncepcji, tak że tylko dzieci z planowanych ciąż by się rodziły. Ponadto nakłaniała bym ludzi do bycia w stałych związkach, by te dzieci miały pełne rodziny. Biedniejszym rodzinom spróbowała bym załatwic pomoc finansową, by nie musialy oddawac dzieci do domow dziecka. I gdyby to wszystko nie pomoglo to szukalabym kochających rodzicow zastepczych dla kazdego dziecka zaraz po jego urodzeniu.
3 4 3
2010-03-26T21:40:40+01:00
Nasionko milosci dla kazdego czlowieka zalatwilo by sprawe:) kazdy czlowiek po skonsumowaniu takiego czegos nie pomyslal by nawet zeby oddac swoje dziecko....
3 3 3