1. Wyraź w metrach
a) 2,05 km
b) 75,5 cm
c)3*10 do potęgi 7 milimetra

2. Wyraź w dekagramach
a)120g
b)1,15 kg
c) 2* 10 do potęgi -4 tony

3.Zamień na ary
a) 7,5h
b) 3000m kwadratowego
c) 1 kilometr kwadratowy

4. Wyraź w metrach kwadratowych
a) 300cm kwadratowych
b) 0,6 h
c) 0,75a

3

Odpowiedzi

2010-03-26T21:58:23+01:00
1. Wyraź w metrach
a) 2,05 km = 2050 m
b) 75,5 cm = 0,755 m
c)3*10 do potęgi 7 milimetra = 30000 m

2. Wyraź w dekagramach
a)120g = 12 dag.
b)1,15 kg = 1,15 dag.
c) 2* 10 do potęgi -4 tony - 20 dag.

3.Zamień na ary
a) 7,5h = 750 a
b) 3000m kwadratowego = 30 a
c) 1 kilometr kwadratowy = 10000 a

4. Wyraź w metrach kwadratowych
a) 300cm kwadratowych = 0,03 m kwadratowego
b) 0,6 h = 6000 m kwadratowych
c) 0,75a = 75 m kwadratowego

Odpowiedzi są dobre,ponieważ już brałam ten temat. ;)
4 3 4
2010-03-26T21:58:42+01:00
1. Wyraź w metrach
a) 2,05 km=2050 m
b) 75,5 cm=0,755 m
c)3*10 do potęgi 7 milimetra=3*10 000 000 mm=30 000 000mm=30000 m

2. Wyraź w dekagramach
a)120g=12 dkg
b)1,15 kg=115 dkg
c) 2* 10 do potęgi -4 tony-20 dag

3.Zamień na ary
a) 7,5h=750 ar
b) 3000m kwadratowego=30 ar
c) 1 kilometr kwadratowy=10000 ar

4. Wyraź w metrach kwadratowych
a) 300cm kwadratowych=0,03 m
b) 0,6 h=6000 m
c) 0,75a=75 m

Licze na najlepsze:).
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T22:02:33+01:00
A) 2,05 km = 2050 m
b) 75,5 cm = 0,755 m
c)3*10 do potęgi 7 milimetra = 30000 m

a)120g = 12 dg
b)1,15 kg= 115 dag
c) 2* 10 do potęgi -4 tony= -20 daga)

a) 7,5h = 750 a
b) 3000m kwadratowego=30 a
c) 1 kilometr kwadratowy=10000 a

a) 300cm kwadratowych = 0,03 m²
b) 0,6 h =6000 m²
c) 0,75a =75 m²
12 4 12