Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T22:20:14+01:00
A) dwa atomy żelaza - 2Fe
b)dwie cząsteczki tlenu - 2O₂
c)dwie cząsteczki wodoru - 2H₂
d)dwie cząsteczki tlenku żelaza II - 2FeO
e)dwie cząsteczki tlenku żelaza III - 2Fe₂O3
f) trzy cząsteczki chlorku I żelaza III - 3FeCl3
g)cząsteczka tlenku węgla II - CO
2010-03-26T22:22:33+01:00
A). 2 Fe
b). 2 O₂
c). 2 H₂
d). 2 FeO
e). 2 Fe₂O₃
f). 3 FeCl₃
g). CO


;P
1 5 1
2010-03-26T22:32:42+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) dwa atomy żelaza.....................2Fe
b)dwie cząsteczki tlenu.................2O2
c)dwie cząsteczki wodoru..............2H2
d)dwie cząsteczki tlenku żelaza II.....2FeO
e)dwie cząsteczki tlenku żelaza III.....2Fe2O3
f) trzy cząsteczki chlorku I żelaza III...3FeCl3
g)cząsteczka tlenku węgla II.............CO
1 5 1