Odpowiedzi

2009-10-29T20:48:16+01:00
Karianka-roślinożerca
dzżownica-padlinozerca
gepard-pasożyt wewnętrzny
tasiemiec-drapieżca
sęp-saprograf
antylopa- drapieżca
hiena- pasożyt wewnętrzny
niewiem czy dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:48:30+01:00
Kanianka-pasożyt roślinny
dżdżownica-saprofah
gepard-drapieżca
tasiemiec-pasożyt wewnętrzny
sęp-padlinożerca
antylopa-roślinożerca
hiena-padlinożerca
2 5 2