Odpowiedzi

2010-03-26T22:26:43+01:00
Piszesz swoje imię i nazwisko
Adres
nr telefonu
z drugiej strony do kogo piszesz
później doświadczenia zawodowe

a w liście piszesz o co sie starasz a potem np że jesteś osobą szczerą itd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T22:33:06+01:00
CURRICULUM VITAE




DANE OSOBOWE

Imię i nazwisko: Magdalena Pawłowska
Adres: ul. Kwiatowa 25
21-500 Biała podlaska
Telefon domowy: 0-83 344-28-36
Data urodzenia: 25 grudnia 1976 r.
Stan cywilny: panna

WYKSZTAŁCENIE

2000 - 2002 Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ
1995 - 2000 Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
kierunek – psychologia kliniczna
1991- 1995 I Liceum Ogólnokształcące J.I. Kraszewskiego w Białej Podlaskiej

ZATRUDNIENIE

2001 - obecnie Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
- psycholog
2000 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białej Podlaskiej - stażysta

DODATKOWE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
• Bardzo dobra znajomość programów komputerowych - Microsoft Word, Microsoft Exel, Microsoft Access, Photo Corel itp
• Prawo jazdy kategorii A, B i T
• Znajomość języka niemieckiego – dobra w mowie, słaba w piśmie
• Ukończony kurs „Obróbka grafiki cyfrowej”

ZAINTERESOWANIA

Grafika komputerowa, fotografia, literatura, podróże, muzyka poważna.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883).


List Motywacyjny :




X Y Włosinówek, dnia 24. 02. 2004r.
ul. Potyliczna 5/7
77-2080 Włosinówek
tel. (091) 56-83-7581
kom. 0687-296-7834



Do
Mikołaja Torczyńskiego
Dyrektora Studia Nagraniowego
„Music Fatal Play”
ul. Wojska Polskiego 23
77-2080 Włosinówek




Szanowny Panie Dyrektorze


Podczas lektury miesięcznika muzycznego „Tylko Rock” z dnia 22 lutego 2004 r., natknąłam się na ofertę pracy, którą tam Państwo zamieściliście. Dotyczy ona stanowiska kierownika działu nagraniowego, o które pragnę się ubiegać.

Posiadam umiejętności zawodowe i kwalifikacje, które doskonale odpowiadają owemu stanowisku i jestem przekonana, że wniósłabym sporo pozytywów w strukturę Waszej firmy.
Cechują mnie dość nowatorskie sposoby produkcji płyt długogrających oraz profesjonalne doradztwo artystyczne, a jako gitarzystę „Prologu” i „Nomada” - obycie, konkretyzm i znajomość praw, które rządzą „światem estrady”.
Przez okres 24 miesięcy pracowałam na stanowisku akustyka NDK, gdzie nagrywałam i montowałam dziesiątki LP, stąd też charakteryzuje mnie dość duże doświadczenie zawodowe, jeśli chodzi o tę kwestię.

Ponadto mam wiele pomysłów odnośnie ograniczenia wydatków związanych z najmem sprzętu nagłaśniającego oraz zmniejszenia kwoty pieniężnej, jaką przeznaczacie Państwo na opłacanie tantiem i produkcję okładek CD.
Posiadam dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu, gdyż przez 3 lata zarządzałam 5 osobową grupą reżyserów dźwiękowych.
Jestem pewna , iż moje umiejętności zwiększą obroty oraz zainteresowanie Pańską firmą.

Z wyrazami szacunku,

X Y
1 5 1