Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T23:00:01+01:00
Dane:
Q=84kJ=84000J
delta t=10 stC
cw=4200J/kg *st C
szukane:
m=?
Q= m *cw *delta t /:cw *delta t
m= Q/cw *t
m= 84000J/4200J/kg *st *10 stC
m=2kg
odp:masa ogrzanej wody jest równa 2 kg

delta -to trójkąt w zapisie
3 3 3
2010-03-26T23:00:34+01:00
ΔT=10°C
Q=84kJ = 84 000J
c=4200 J:(kg*°C)
m=?

Q=m*c*ΔT
m=Q:(c*ΔT)

m=84000:(4200*10)=84000:42000=2 [kg]

Ogrzano 2kg wody
1 1 1
2010-03-26T23:08:19+01:00
Q=84 000 J
ΔT=10st C
Q=m*c*ΔT

m=Q/c*ΔT

m= 84000J/4200J/kg*stC * 10*C
m=2kg


Odp.Ogrzano 2 kg wody.
1 1 1