Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T06:54:16+01:00
Wiele jest sposobów ja jednak mam pewien pomysł (sprawdzony ostatnio robiłam)

więc tak:
kupujesz biały balon, nitkę jakieś jajka(sztuczne) kurczaka jakiegoś zajączka i musisz isć do kwiaciarni i kupić te niteczki kolorowe co dekoruje sie kiaty
jak już wszystko kupisz to napompuj balona ugotuj mąkę ziemniaczaną włóż do niej tą nitką (musi sie chwile pomoczyć) najlepiej żeby była biała potem ta nitką koręcasz balon i musi to wszystko wyschnąć gdy już wyschnie to wucinasz kółko w tym balonie i dekorujesz w środku

licze na naj:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T07:24:43+01:00
1.bierzesz dużą zakrętkę od słoika. wykładasz ją plasteliną. do plasteliny przylepiasz bazie. w środku możesz ozdobić piankami, jakimiś zajączkami czy czymś. na wstążce piszesz WIELKANOC i przymocowywujesz do bazi, tak, by nie zasłaniała reszty. zakrętkę od słoika możesz zakleić bibułą, żeby było ładniej:)