Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T07:14:19+01:00
Ostatnio właśnie robiłam ten model i nawet mi wyszedł :)

więc tak
wytnij koło i pomoluja jak atom czy narysuj (jak nie wiesz jak wygląda to wpisz sobie w google.pl atom i już bedziesz wiedzieć)
następnie przymocuj to do drucika i podepnij to do dużej baterj tak wby był ruchomy

pozdrawiam

licze na naj
13 2 13
2010-03-27T07:15:09+01:00
Proponuje pilki pingpongowe, roznej wielkosci kasztany, owoce;)
7 2 7
2010-03-27T07:16:32+01:00
Model atomu można narysować rysujesz kółko i wpisujesz w niego liczbę protonów i neutronów razem danego atomu pierwiastka, potem po prawej stonie rysujesz półkola, tyle ile dany pierwiastek ma powłok i oznaczasz je klmnopq(najwięcej jest siedem jeśli twój pierwiastek ma mniej powłok dlajesz np. klm) na każdej powłoce piszesz liczbę elektronów np 2e i z takim małym minusem nad e, ich ilość obliczasz ze wzoru 2n2 czyli 2*numer powłoki do kwadratu, a na ostatniej powłoce zaznaczasz elektrony walencyjne, po prostu narysój kółko i weź strzałkę od niego i napisz elektron walencyjny
3 2 3