Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T07:37:48+01:00
39:3=13-0,1 płyt teraz to *10.
13*10=130-tyle było wszystkich płyt.

Odp.:Wszystkich płyt było 130.

2.
180kg:9=20kg
20*10=200kg-tyle było bananów.

Odp.:Bananów było 200kg.

Liczę na naj.
1 1 1
2010-03-27T07:37:57+01:00
1.
39:o,3=13
0,1 to 13 plyt
13*10=130
Odp w sklepie bylo 130 plyt
2
180:o.9=20
0,1=20 kg
20kg*10=200kg
odp na początku bylo 200kg