Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T20:51:44+01:00
-pogrążyć się w czarnej rozpaczy,
bYĆ smutnym :((
serce się komuś kraje, NP. MÓwimy tak jeżeli chcemy komuś pomóc ale nie możemy;
- przejąć się czymś do głębi,
bardzo się czymś przejąć.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:52:56+01:00
-pogrążyć się w czarnej rozpaczy - mieć wielką rozpacz
-serce się komuś kraje - To znaczy że cierpi dany człowiek(przeżywa coś)
- przejąć się czymś do głębi - Mocno przeżywać
3 4 3
2009-10-29T20:54:09+01:00
Pogrążyć się w czarnej rozpaczy- pogrążyć sie w swoim smutku ,rozpaczy bardzo głeboko

Przejąć się czymś do głębi- bardzo si przejąć dana sprawa

serce się kraje - komuś robi się bardzo przykro; komuś jest bardzo czegoś żal
4 3 4