Odpowiedzi

2010-03-27T07:58:50+01:00
Boże dziękuje ci za ten czas zmartwych wstanie. Dziękuje że umarłeś za mnie na krzyżu. Dziękuje za wszystko co dla mnie zrobiłeś. Prosze kochaj mnie i moją rodzine bardzo mocno.


więcej nie wiem :}
2010-03-27T08:41:48+01:00
Boże tyś obiecał nam zmartwychwstania dar,
My ufamy Tobie, że po śmierci naszej,
Odpuścisz nam nasze grzechy i nie dasz żandnych kar,
I będziemy się radowali z Tobą w Królestwie Niebieskim,
A Ty wybacz nam te grzechy i dopuść nas do życia wiecznego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T08:47:21+01:00
Boże wszechmogocy ty możesz wszystko. Tym że pozwoliłeś twojemu synowi zmartwychwstać umocniłeś mnie jeszcze bardziej w tym przekonaniu. Dziękuje ci z całego serca za ten dar. Dziękuje za to że przez jego zmartwychwstanie dales ludziom nadzieje na to ze oni rowniez zmartwychwstana. Prosze cie bym po smierci i ja zmartwychwstal i cieszyl sie wieczna radoscia w niebie. Amen.