Odpowiedzi

2009-10-29T20:54:21+01:00
Jeden, święty, powszechny, (czyli katolicki) i Apostolski.Są to znaki prawdziwego kościoła katolickiego.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:55:20+01:00
Bo został stworzony przez Boga, a nie jak inne, przez ludzi.Ma on jednego najwazniejszego stwórce, którym jest założyciel Kościoła Jezus Chrystus. Nauka głoszona przez Kościół jest jedna i taka sama. Kościół udziela wszędzie tych samych sakramentów świętych.
12 4 12
2009-10-29T21:03:58+01:00
W naszej wieze jest jeden kosciol poniewaz stworzyl go jedyny bog ktory stworzyl swiat ;d thx za pkt xD
9 2 9