Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T20:54:36+01:00
Człowiek jest to dla Boga istota potrzebna,cudowna.
Wiara daje człowiekowi to że możemy się modlić wierzyć w Boga i po śmierci iść do nieba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:55:34+01:00
1. człowiek jest istotą rozumną, stworzoną przez Boga na jego wzór i podobieństwo.
2. wiara daje człowiekowi siłę w dążeniu do wytyczonych celów, wspomaga w codziennym życiu. Na kartach Pisma św. można odnaleźć swoiste wskazówki jak żyć, czym sugerować się obierając drogę ku Zbawieniu.
2009-10-29T22:51:34+01:00
1. Człowiek jest istotą, którą stworzył Bóg. Pierwszym człowiekiem na Ziemi był Adam.
2. Wiara umacnia człowieka w duszy. Dzięki wierze, człowiek wie jak oraz wg jakich zasad powinien postępować.