Budowę pierwszego w Warszawie "drapacz chmur" zakończono w roku 1934.
a) W którym wieku i w której połowiewybudowano go?
b)Ile mineło lat od jego wybudowania?
c)W którym roku minie 125 lat od jego wybudowania?Ile wtedy będziesz miec lat
Do przykładu c to mam 12 lat

3

Odpowiedzi

2010-03-27T08:52:39+01:00
A) W 1 połowie XX wieku.

B) Minęło 76 lat

C) W 2059 roku bedę miał 62 lata
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T08:55:18+01:00
A) I połowa XX wieku
b) 2010-1934= 76lat
c) 1934+125= 2059
Ja mam 12 lat, więc w 2059 będę mieć 62lata.
28 4 28
2010-03-27T09:14:53+01:00
A) W pierwszej połowie XX wieku.
b) 2010 - 1934 = 76.
Odp: Od jego wybudowania minęło 76 lat.
c) 1934 + 125 = 2059.
Odp: W 2059 r. minie 125 lat od jego wybudowania.
2059 - 2010 = 49
12 + 49 = 61,
Odp: Będę mieć wtedy 61 lat.
18 4 18