Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T08:56:52+01:00
4*1/2(x+20) = (x-20) + 2/3(x+20)
2x + 40 = x-20 + 2/3x + 40/3
2x - x - 2/3x = -20 + 13 i 1/3 - 40
1/3 x = -46 i 2/3
1/3x = -140/3 /*3
x = -140
1 5 1
2010-03-27T08:57:39+01:00
4*1/2(x+20) = (x-20) + 2/3(x+20)
2(x+20)=x-20+⅔x+13⅓
2x+40-x-⅔x=-20+13⅓
⅓x=-6⅔-40----->/:⅓
x=-140

Polecam się na przyszłość :P
1 5 1
2010-03-27T09:21:37+01:00
4*1/2(x+20) = (x-20) + 2/3(x+20)
2x+40=x-20+2/3x+40/3
6x+120=3x-60+2x+40
x=-140
1 5 1