Odpowiedzi

2010-03-27T09:10:01+01:00

OGŁOSZENIE
dnia 21 kwietnia odbęndzie się szkolny wyjazd do ciepłych krajów Zapraszamy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T09:12:58+01:00
Uwaga Uczniowie!

W dniach 10-24. 07. 2010 nasza szkoła organizuje wycieczke na gorące plaże Egiptu. W atrakcjach również zwiedzanie piramidy Dahszur oraz Wielkiej Piramidy w Gizie, również zobaczymy miasta: Kair oraz Aleksandia. Koszt okolo: 1200zł.
Szczególy i zapisy u p. Kowalskiej.

Samorząd szkolny
2 5 2