Odpowiedzi

2010-03-27T09:14:22+01:00
Drogi kolego moim zdaniem ta przygoda będzie bardzo interesująca to może mi pomożesz będzie przytym dużo zabawy. będzuie napewno fajnie co ty na to???
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T10:06:17+01:00
Drogi Jacku !

Zawsze jeżeli ktoś coś nam karze zrobić nie chce się tego robić.Postaram się Ciebie przekonać o tym, że warto zrobić coś od razu, a nie przekładać to na potem.Jeżeli mama będzie kazała Ci wynieść śmieci, zwykle odpowiadamy 'niechce mi się, potem', jeżeli zrobimy to odrazu, przewierzymy się, oraz nie będziemy musieli tego robić potem.

Jakoś mi słabo wyszło, sory.
2 3 2