Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T09:15:09+01:00
Serdecznie Przepraszam Panią np Irene Golus za moje bardzo złe zachowanie na języku Polskim bardzo mi jest z tego powodu głupio mam nadzieje że mi Pani wybaczy złe zachowanie.





Z Poważeniem
Daria np Szałowska
3 5 3
2010-03-27T09:16:14+01:00
Drogi nauczycielu od jezyka polskiego! Mam do pani/pana sprawe. Bardzo chciałem przeprościć pana/pania z moje niegrzeczne zachowanie. I na nastepny raz bede bardziej uważał/uważała na pani/pana lekcjach. Jeżeli bedzie to konieczne podejmę karę. Zdałem sobnie sprawe c\\ze chce pan nas czegoś nauczyć. Wiecej sie to nie powtórzy. Jeszcze raz przepraszam!
2 5 2